Waardering van Rijndam Revalidatie, locatie Westersingel - Rotterdam op 28 februari 2019

• Hersenaandoeningen

Wij hebben gewacht met het schrijven van onze bevindingen omdat we wilde zien hoe het traject zich thuis zou voortzetten. Onze dochter is in mei 2017 na een val van een paard thuis komen zitten. Een hersenschudding werd er geconstateerd maar wel een die helaas gevolgen bleek te hebben. Naar een medische molen en 1 1/2 jaar niets kunnen doorverwezen van het revalidatiecentrum in Breda waar alleen maar poliklinische behandelingen worden gegeven naar het kinderrevalidatiecentrum Rijndam. Bij de intake werd ons duidelijk uitgelegd dat de opname niet was bedoeld om onze dochter beter te maken maar wel om haar te leren met haar handicap en klachten om te leren gaan. En wij kunnen uit de grond van ons hart zeggen dat het lijkt of ze in Rijndam Wonderen verrichten. In 12 weken tijd is onze dochter verandert van een apathisch vogeltje dat nauwelijks prikkels kon verdragen, moeite had met licht, geluid, drukte, niet naar school kon en steeds verder in een isolement raakte, naar een vrolijke levenslustige tiener die ondanks haar handicap, weer heerlijk naar school kan, af kan spreken met vriendinnen en gewoon het leven kan leiden van een 16 jarige tiener. Wij zijn ontzettend dankbaar dat onze dochter in Rijndam heeft mogen revalideren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijndam Revalidatie, locatie Westersingel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.