Waardering van Basalt Leiden - Leiden op 31 mei 2016

9.5
  • Hartritmestoornissen

Na mijn inmiddels 6e ablatie, begin februari 2016, was ik fysiek en geestelijk in niet zo'n goede conditie. Vanuit het LUMC heb ik mij kunnen inschrijven voor een revalidatieperiode van februari to en met mei. Alle facetten van het revalideren heb ik aangepakt. Ik heb deze integrale revalidatie als heel nuttig en enorm helend ervaren. Mijn fysieke herstel door trainen in een prettige ontspannen sfeer was top. Daarnaast heb ik een complete training ademhalings en ontspanningsoefeningen doorlopen. Vooral hiermee kan ik mijn toch wat chronische ritmestoornissen aardig onder controle houden. Veel handvatten hiervoor aangereikt gekregen. Tot slot heb ik ook een geestelijk/mentaal traject doorlopen met een psychologe en dit heeft mij enorm geholpen. Angst voor de hartkloppingen en voor de behandeling (ablatie), zijn zowat uitgepoetst door gesprekken en EMDR. Dit alles bij elkaar en in samenhang met elkaar hebben mij conditioneel maar ook geestelijk behoorlijk gerepareerd. Mijn beoordeling op een gemiddelde 9,5 is hiervan het gevolg. Het is geen 10 geworden, omdat het dan een statistische extreme wordt en dat wil ik niet. Iedereen waarmee ik contact heb gehad, nogmaals dank. Het mag duidelijk zijn dat ik deze integrale aanpak iedereen aanbeveel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Basalt Leiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.