Basalt Alphen aan den Rijn

Revalidatiecentrum

Meteoorlaan 4 2402 WC Alphen aan den Rijn
Deze locatie is onderdeel van Basalt

Waardering van Basalt Alphen aan den Rijn - Alphen aan den Rijn op 7 september 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Chronische pijn

Ik mocht mijn traject starten in maart 2018. Een intensieve periode volgde. Eentje waar ik veel van geleerd heb, over mijn lichaam en mijn pijn. De behandelaren toonden begrip en legden de vinger op de juiste plek. Want ... pfff wat is het lastig met je eigen lichaam en geest aan de slag te gaan. Ik heb de 15 weken ervaren als een geweldig leerproces. Nu is het een kwestie van verder leren en doorpakken. De afspraak met de revalidatiearts na 2 maanden na afronding, heb ik als erg prettig ervaren. Het gaf mij thuis het gevoel naar iets toe te werken en er nog niet helemaal alleen voor te staan. Al met al een zeer waardevolle periode.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Basalt Alphen aan den Rijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.