Waardering van Roessingh centrum voor revalidatie - Enschede op 20 juni 2016

3.7
  • Coma

Ernstige hersenbloeding gehad waardoor een familie lid een canule kreeg.Medewerkers zijn erg aardig en luisteren goed. Het probleem is dat dit revalidatiecentrum onvoldoende tot geen ervaring heeft met canules! De logopedisten waren niet getraind in hoe om te gaan met ernstige slik stoornissen, canules schoonmaken, uitzuigen slijm en weer leren praten. (aub vind een logopedist die jaren lang het vak kent) Er was een te groot verschil tussen de logopedist op de intensive care in een ziekenhuis en de logopedist in dit revalidatiecentrum. Dit kan echt niet! Revalidatiearts was verantwoordelijk, hij luisterde niet en had ook weinig tot geen enkele ervaring. Sommige verpleegkundigen moesten opnieuw leren hoe te werk met canules, terwijl mijn familie lid ernstig ziek was. Als u van uw canule af wilt komen, dan zou ik naar een ander revalidatiecentrum gaan. Lees aub goed de waardering bij een andere revalidatiecentrum. En u zult de juiste vinden.Wij zijn opgestapt en bij een ander revalidatiecentrum kwam mijn familie lid van zijn canule af. Schande gewoon!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roessingh centrum voor revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.