Mijzo - Schakelring Revalidatie

Geriatrische revalidatiezorg

Kasteellaan 2 5141 BM Waalwijk
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

78 resultaten voor je selectie:

18 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer tevrede over mijzo twee steden in waalwijk.

9.5
25 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De ergotherapie heeft niet alles behandeld.De fysiotherapie is af. De verzorging is uitmuntend.

9.3
10 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

liefdevolle zorg, aandacht voor de persoon en uitstekende fysiotherapie

16 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne mensen zorgen goed, niets is teveel met een gezellige sfeer voor mij een toplocatie om te revalideren.

8.7
12 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Het gaat goed netjes behandeld

7.5
28 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De revalidatie was super en ben erg blij dat ik nu alweer zo snel het een en ander kan!

8.1
28 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben hier voor de tweede keer , weer voor een andere knie Ik wilde persé hier naar toe, omdat ik het hier geweldig vind, wat betreft eten, verzorging en Boven aan voor mij therapie. Ik ben alleen...

9.7
5 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben heel tevreden over de verzorging en fysio tijdens mijn verblijf hier in het revalidatiecentrum de schakelring/mijzo In Waalwijk!

8.8
25 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb mijn revalidatieperiode als zeer prettig en toegewijd ervaren bij de schakelring in Waalwijk. Deskundig en de cliënt voelt zich op zijn/haar gemak. De 2 therapiesessies elke dag geven je...

7.7
1 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

In alle opzichten een goede en betrouwbare organisatie

8.9
17 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne 4 weken gehad. De zorg was perfect. Hele lieve verpleegster. Hebben echt alles gedaan om mij een thuis gevoel te geven. Het eten was ook heerlijk.

23 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De verpleegkundigen zijn zeer betrokken bij de patiënt en de verzorging/behandeling. Ze zijn zonder uitzondering vriendelijk en attent/behulpzaam.

9.4
18 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

T was gewoonweg heel goed. De verzorging en de fysiotherapie. Alles professioneel maar ook gezellig. Ook qua eten en drinken.

15 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

In een woord geweldig. Een heel goede sfeer, iedereen is bezig met revalidatie. Heb er nu dagelijks profijt van!

19 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb een goede ervaring met schakelring revalidatie. De verzorging, therapie en het team zijn geweldig!

13 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fysiotherapie meer in overleg met patient

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Mijzo - Schakelring Revalidatie - Waalwijk

Bedankt voor uw verbetersuggestie. We zullen in ons team bespreken hoe we dit meer in overleg kunnen doen.
9.4
2 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zowel de fysiotherapie als de zorgverlening was deskundig, invoelend. Vriendelijke bejegening. Er werd goed op je gelet en naar je geluisterd. Beide teams droegen ook intern de bevindingen goed aan...

11 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fantastische mensen die daar werken, petje af voor hun inzet.

9.7
1 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een zeer goede verzorging ondervonden.

9.3
24 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Bij de Schakelring is het heel goed revalideren. Verzorging is uitstekend, eten, drinken en bedden zijn zeer goed. Kortom, je voelt je er helemaal thuis.Schakelring verdient een dikke 10