Waardering van Sevagram, Geriatrisch Revalidatiecentrum Plataan - Heerlen op 19 augustus 2013

7.7

Mijn vader had begin dit jaar een heup gebroken en werd voor zijn revalidatie opgenomen in de Plataan. Qua zorg, arts, fysio, ergo therapeuten heb ik weinig of niets op aan te merken. Ze motiveren hun Clienten dagelijks tot zelfzorg zodat ze weer snel naar huis kunnen en hun eigen leven weer op pakken. Het gebouw is wel aan vernieuwing toe maar ondanks alles hebben ze het een persoonlijke tintje gegeven. Zeker had hij het in het begin moeilijk maar dat was ook voor hem wennen dat hij zorgafhankelijk was en moest wachten als hij iemand nodig had, hij was daar niet alleen. Toen ik deze beoordelingen zag van sommige mensen schrok ik hiervan, daarom dat ik als nog een beoordeling plaats omdat ik vindt dat deze mensen zichzelf ook eens een spiegel moeten voorhouden hoe zij zich profileren. Communiseer naar de mensen die u dit negatief gevoel weg halen en schreeuw niet alles op internet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sevagram, Geriatrisch Revalidatiecentrum Plataan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.