Waardering van Sevagram, Geriatrisch Revalidatiecentrum Plataan - Heerlen op 30 november 2017

1.7

Onze lieve oma lag op een mooie nieuwe kamer. Maar onze ervaring was helaas helemaal niet mooi. Het ging op een gegeven moment steeds slechter met oma. Zij zelf en familie hadden gevraagd om doorverwijzing maar we werden niet gehoord. Oma is op het allerlaatste nippertje bij de specialisten terecht gekomen. Door een spoedoperatie kon haar leven gelukkig nog worden gered. We hebben slechte communicatie en mismanagement ervaren in de Plataan. Er is ook wel aardige en zorgzame verpleging tussen de jonge mensen, maar weinig ervaring en de artsen lieten het schromelijk afweten, vooral in het weekend. Mocht zich het onheuglijke feit voordoen dat uw dierbare toch hier wordt opgenomen, blijf dan heel erg goed opletten of de juiste zorg en medicatie wordt gegeven en geloof niet zomaar wat ze zeggen en beloven! Blijf zeer alert!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sevagram, Geriatrisch Revalidatiecentrum Plataan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.