Sevagram, Geriatrisch Revalidatiecentrum Plataan

Geriatrische revalidatiezorg

Henri Dunantstraat 3 6419 PB Heerlen

Waardering van Sevagram, Geriatrisch Revalidatiecentrum Plataan - Heerlen op 20 juni 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ze gaan goed om met de afspraken. Die worden meestal goed nagekomen. De therapieën gaan op tijd. Met de bel gaat het wel goed, alleen in de nacht moet je wel eens wat langer wachten. Ik vind dat niet zo goed: alarm is alarm en daar moet meteen op gereageerd worden. Ik vind dat ze wat meer tijd hadden mogen besteden om de cliënten wat meer uitleg over bepaalde dingen te geven. Maar er is weinig tijd, iedereen heeft het druk-druk-druk. Met mijn behandeling houden ze alles strak in de gaten. Alles wordt netjes gerapporteerd maar ook hierbij merk ik dat er werkdruk is waardoor ze geen tijd hebben om alles nog eens met wat extra aandacht te bekijken. Wel houden ze de medicatie goed bij en leggen ook uit als er iets veranderd is. De medewerkers zijn goed, vooral de wat ouderen. Het is een kwestie van aftasten en elkaar leren kennen. Daar zijn de jongeren nog niet allemaal even bedreven in. Wel worden die goed begeleid, dat moet ik wel zeggen. Mijn kamer vind ik best. Ik heb alles wat ik nodig heb, er is een goede wasgelegenheid en toilet. De rest is hier heel ruim opgezet. Het eten gaat, het is een beetje doorgekookt. Wel kun je vaak eens kiezen uit niet-standaard dingen. In het algemeen ben ik niet negatief over mijn verblijf hier, al kan er her en der nog wat verbeterd worden. Ik mis bijvoorbeeld een aanspreekpunt waar je terecht kunt met je vragen over allerlei zaken. Ook mis ik hier wel wat activiteiten op recreatief gebied, want er is toch genoeg tijd voor verveling als je hier verblijft voor revalidatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sevagram, Geriatrisch Revalidatiecentrum Plataan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.