Sint Jacob, Revalidatiecentrum JacobKliniek

Revalidatiecentrum

Schipholweg 4 2035 LB Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Revalidatiecentrum JacobKliniek - Haarlem op 16 juli 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Ik heb 2 weken geleden een nieuwe heup gekregen en kon niet direct naar huis vanwege m'n woonomstandigheden. Ik had een positief beeld gekregen van deze kliniek vanuit hun website en youtube-info. Zij zeggen een geschikte plek te zijn om kort te revalideren, voor verder normaal functionerende, gemiddeld gezonde 60'ers zoals ik.  Nou,...dat is zeker niet het geval! Dit is gewoon in alles een verpleeghuis en bepaald geen hotelachtige setting, zoals ze suggereren op hun site! Om te beginnen was de kamer volkomen sfeerloos en saai. Er was niet eens een beker of glas te vinden! Toen ik net was aangekomen en even m'n tanden wilde poetsen, heb ik een schoonmaakster om een plastic bekertje moeten vragen! Verder is het bed een regelrechte ramp! Een harde matras waar een plastic hoes omheen zit, dus die totaal niet ademt! En dan als klap op de vuurpijl een totaal frummelig nietskussentje met allemaal klonten. Terwijl men tóch echt behoort te weten dat een heuppatient de eerste tijd op de rug moet slapen. Zorg dan op z'n minst voor een ergonomisch verantwoord kussen voor rugslapers! Nee, ik werd steeds beroerder van het slechte slapen en ben na 4 dagen echt oververmoeid naar huis gegaan, hoewel dat nog helemaal niet de bedoeling was. Voor de goede orde....het personeel doet z'n stinkende best hoor! Ik heb een aantal zeer prettige en bekwame mensen getroffen die allemaal hun uiterste best doen, maar de instelling is dus gewoon niet ingesteld op mensen die "gewoon"  moeten revalideren na een heupoperatie.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Sint Jacob, Revalidatiecentrum JacobKliniek - Haarlem

Wij bedanken u voor het achterlaten van uw waardering. Uw feedback helpt ons om onze zorg en service te verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Revalidatiecentrum JacobKliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.