Waardering van Spine & Joint Centre, Revalidatie - Rotterdam op 14 juli 2019

• N.v.t.

2.2
  • Bevalling

Aan de bevalling van mijn tweede kindje heb ik ontzettende bekkenklachten overgehouden. Ik werd hiervoor onder andere behandeld door een fysio die mij vertelde over dit centrum. Toen ik besloten had om ervoor te gaan kreeg ik te horen dat ik eerst klaargestoomd moest worden voor mijn behandeling hier. De stelling dat als je nergens meer geholpen kan worden dat je dan wel hier terecht kan is dus niet letterlijk op te vatten. Ik heb de behandeling inmiddels al weer een paar maanden achter de rug. En ik kan zeggen dat de klachten erger zijn dan voorheen. Als moeder wil je graag zelf het heft in eigen handen nemen als het gaat om je kinderen, maar sinds ik hier ben geweest moet ik constant terugvallen op mijn moeder, partner en beste vriendin.

Reactie van/namens Revalidatiecentrum Spine & Joint Centre, Revalidatie - Rotterdam

Het Spine & Joint Centre heeft er voor gekozen geen inhoudelijke reactie meer te geven op beoordelingen op Zorgkaart Nederland. Ons team streeft altijd en voor elke patiënt naar een optimale diagnose, begeleiding en behandeling. Desondanks kan het gebeuren dat iets niet naar verwachting of naar wens verloopt. Om met u aan een oplossing te kunnen werken moeten wij de toedracht en/of achtergrond kennen. Heeft u dus een vraag of klacht, meld deze dan alstublieft direct bij ons. Dan kunnen we binnen ons vermogen met u samen zoeken naar een oplossing en werken aan verbetering van onze dienstverlening. Spine & Joint Centre

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spine & Joint Centre, Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.