Waardering van UMCG Centrum voor Revalidatie, locatie Beatrixoord - Haren op 9 januari 2017

9.7
  • Whiplash

In 2015 heb ik gerevalideerd bij Beatrixoord voor mijn PTWS (Post Traumatische Whiplash Syndroom) ten gevolge van een ongeval. Mijn ervaring met deze zorginstelling is goed te noemen. Maar je moet er wel met de juiste instelling heen gaan. Als je er met een instelling heen gaat dat je na je revalidatie geheel pijnvrij bent, kom je bedrogen uit. Je leert om te gaan met de pijn en je beperkingen en wat je nog wel kan doen. Je moet het zelf doen om de top te bereiken, zij kunnen je hierbij alleen ondersteunen en begeleiden, zodat je toch je doelen kunt halen. Zelf je grenzen weten te bepalen is hierbij van belang. Het sporten gebeurd onder begeleiding en er wordt goed naar je geluisterd. Ook heb ik veel baat gehad bij ergotherapie en EMDR therapie voor traumaverwerking. Het revalidatieteam heeft mij zeer goed begeleid. Het personeel is deskundig, geeft goede adviezen, is vriendelijk en professioneel. Ook heb ik daar geleerd om een ander strategie te volgen. Niet te vechten tegen de pijn, maar juist relativeren en hoe je hier mee om kunt gaan. Door te luisteren naar je lichaam en de juiste balans te vinden tussen de belasting en belastbaarheid kom je een heel eind. Kortom, ik zal deze instelling zeker aanbevelen. Nu kan ik zeggen: "Revalideren is een werkwoord…..".

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMCG Centrum voor Revalidatie, locatie Beatrixoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.