Waardering van UMCG Centrum voor Revalidatie, locatie Beatrixoord - Haren op 20 februari 2014

9.5
  • COPD

Ze hebben mijn leven gered, mag ik wel zeggen. Ben intern behandeld voor copd. Ik kon helemaal niks meer. Had het psychisch ook erg moeilijk. Ze hebben me op zeer kundige en geduldige wijze weer op de rails gezet, zowel psychisch als lichamelijk. Ben van gemiddeld 5 ziekenhuisopnames per jaar, naar 1x in 2 jaar gegaan. Ben nou zelf vrijwilliger in een copd groep, en dat voelt als een overwinning. Zeg dan ook vaak als ik de lotto nog is win gaat de helft naar Beaoord. Kan iedereen aanraden behandeling daar te gaan volgen. In een woord klasse.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMCG Centrum voor Revalidatie, locatie Beatrixoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.