Waardering van UMCG Centrum voor Revalidatie, locatie Groningen - Groningen op 11 juni 2015

4.3
  • Bindweefselontsteking
  • Revalidatiegeneeskunde

Ik heb al meer dan een jaar last van mijn schouder, was al een paar keer gezegt door de huisarts spanning het zijn de spieren. Ik loop al jaren bij de fysio en weet echt wel hoe het voelt als het mijn spieren zijn. Ik dacht laat eerst maar zitten dan maar met pijn rondlopen. Op den duur was ik het zo zat en toch maar weer naar de huisarts en ze had er over om er een injectie er in te laten zetten. Ik door laten verwijzen naar het umcg wat bleek bij de echo idd een slijmbeurs ontsteking heb er een injectie in gekregen maar de injectie hielp niks. Toen werd het maar op psychische gegooid om dat ik bekent ben met psychische klachten. Ik voel me daar totaal niet serieus genomen. Ik loop nu 1,5 jaar met een pijnlijke schouder ik hoef maar even er te veel mee te bewegen en de pijn is echt niet leuk meer. De laatste keer dat ik er heen ging had ik een andere co assistent deze meneer heeft totaal niet naar mn schouder gekeken. Werd gelijk gegooid op psychische hij heeft niet er iemand bij geroepen om toch te kijken. En hij vertelde zelf dat dit nog wel 3 jaar kon duren. Nou fijn om dit te horen. Ik vind als je psychische problemen hebt dat je serieus genomen moet worden. En het dan niet maar gooit op psychische.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor UMCG Centrum voor Revalidatie, locatie Groningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.