Waardering van Van Neynsel Geriatrische Revalidatie - 's-Hertogenbosch op 19 september 2017

1.0

Zeer slechte organisatie en slechte accommodatie. In juli/augustus 2017 ben ik daar enkele weken geweest. Meerdere 2 en 4 persoonskamers. Ongezellig, heel klinisch. Fysio heeft een te kleine ruimte, er staan vele oefenmaterialen op de gang waar je moet oefenen, iedereen kan je zien.Arts zie je nooit, alles wordt gedaan door een verpleegkundig specialist en deze stelt (bleek achteraf bij eigen arts) de verkeerde diagnose. De verpleging geeft dan aan de familie door dat de arts is geweest, terwijl dat dus niet is. Ik kwam in een vuile kamer, en gepoetst werd er toen, en nadien niet. Rolstoelen om te wandelen zijn kapot of missen onderdelen of er is geen rolstoel. Ik kreeg geen bel  om te alarmeren. Verpleegkundigen lezen dossier niet, weten niet wat ze moeten doen. EVV-er is niet bij zorgbespreking. Therapeuten werken niet samen voor de patiënt . Afspraken worden niet nagekomen. Voedingsvoorschriften worden niet uitgevoerd, ben erg afgevallen. Ik heb de zorg op alle fronten daar als zeer slecht ervaren, en ik was blij dat ik naar huis kon.

Bent u of werkt u voor Van Neynsel Geriatrische Revalidatie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.