Van Zuilichem poliklinische revalidatiegeneeskunde

Revalidatiecentrum

Mgr. Meeuwissenstraat 6 4751 HK Oud Gastel

Waardering van Van Zuilichem poliklinische revalidatiegeneeskunde - Oud Gastel op 7 september 2016

Hartklepaandoeningen

Vanaf het moment van aanmelden had ik het gevoel dat ik geen nummer maar een persoon was/ben.Na een hartoperatie kreeg ik persoonlijke revalidatie, aangepast aan mijn aandoening en mijn wensen. Ik werd begeleid, door een Revalidatiearts, Fysiotherapeut (incl. 3x per week sportbegeleiding) Ergo- en Cesar therapie, Diëtiste, Maatschappelijk werker. Ik kreeg een Casemanager toegewezen. Zij beheerde de afspraken en ik kon met alle vragen bij haar terecht. Ik heb daar een traject doorlopen van 120 dagen en ben daar zeer tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Van Zuilichem poliklinische revalidatiegeneeskunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.