Waardering van Vitalis Brunswijck Revalidatie - Eindhoven op 23 november 2017 interview

6.2

Er worden wel wat afspraken gemaakt, maar die worden niet nagekomen. De omgang van de medewerkers met mijn moeder vind ik goed. Met mij is dat minder. De informatie komt vaak achteraf. Het behandelplan kwam ook pas na maanden. Er wordt wel geluisterd en ik wordt ook wel gehoord. Alleen de nasleep is niet prettig. Het gebouw is schoon en ruim. Ik voel me prettig als ik er ben. Het geeft mij niet het idee dat er allemaal zieke mensen zijn. Ik wordt ook niet geconfronteerd met nare dingen van de andere bewoners. Mijn moeder heeft een kamer met een badkamer. De kamer vind ik prima. De communicatie richting de familie vind ik slecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Brunswijck Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.