Vitalis Brunswijck Revalidatie

Revalidatiecentrum

Generaal Bradleylaan 1 5623 KM Eindhoven
040-2202202
Deze locatie is onderdeel van Vitalis WoonZorg Groep

Waardering van Vitalis Brunswijck Revalidatie - Eindhoven op 8 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Gemaakte afspraken worden niet altijd nagekomen en het maken van afspraken met de verzorging gaat moeizaam. De behandeling heeft wel effect gehad bij mijn vader en hij wacht nu eigenlijk alleen nog op een plek in een verzorgingshuis. De medewerkers hebben altijd een luisterend oor. Dat vinden wij erg prettig. Wij zien wel eens dingen gebeuren of hebben wel eens vragen en dan kunnen wij daarmee altijd terecht bij de verzorging. Zo is mijn moeder nu ziek waardoor zij niet op bezoek kan komen. Dit hebben wij gemeld bij de verzorging en zij zullen nu overdag wat meer aandacht aan mijn vader besteden. Er wordt sowieso veel aandacht aan de patiënten besteedt binnen de gegeven mogelijkheden. Er is een binnenplein waar een kopje koffie genuttigd kan worden. Wat wij als erg fijn ervaren is dat ze zijn aangesloten bij de "Gouden Dagen", die zorgen voor extra ondersteuning bij de patiënten in de vorm van activiteiten zoals bijvoorbeeld knutselen en spelletjes. Het gebouw is ruim opgezet en de kamers zijn ruim. De badkamers zijn gedeeld, maar worden elke dag schoongemaakt. Ze zijn er erg proper in het gehele gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Brunswijck Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.