Waardering van Vogellanden Centrum voor Revalidatie - Zwolle op 6 november 2014

9.2
  • Hersenaandoeningen

In eerste instantie aangemeld maar vanwege lange wachttijd tóch elders gegaan en dat heeft geleid tot een omzwerving van 9 jaar naar andere revalidatieartsen en centra's. Uiteindelijk niets verder gekomen in het geld verslindende traject en dus tóch weer aangemeld bij de Vogellanden. Waanzinnig fijne behandelaren met begrip en luisterend oor. Geheel onverwacht een héél andere benadering na bestuderen van mijn problematiek wat betekend dat mijn epilepsie na 10 jaar eindelijk onder controle is. Dus in minder dan een jaar al méér bereikt dan in al die andere 9 jaren ! Dat de planning soms een beetje hapert en spreekuur soms uit loopt, neem ik gráág op de koop toe want uiteindelijk zetten ze mij ook niet buiten als ze vinden dat ze nog niet klaar zijn op dat moment ;)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vogellanden Centrum voor Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.