Waardering van Winnock Zorg Eindhoven - Eindhoven op 23 augustus 2016

9.7
  • Spijsverteringsaandoeningen

Ik ben vol energie maar onzekerheden begonnen bij Winnock. Ik wist niet of winnock me kon helpen met een maag die niets meer deed. In de eerste week werd er d.m.v. de groep goed en diep doorgegaan op mijn problemen. Met de dag werd langzaam duidelijk dat ik nog problemen uit het verleden had zitten, waar ik van dacht dat dat niets met mij heeft gedaan. Het is de groep, waar ik van dacht, wat moet ik ermee? Mij juist de antwoorden en de hulp heeft geboden die ik nodig had, met de juiste begeleiding vanuit de begeleiders! Ik kon mijn ogen/maag niet geloven dag nadat alles duidelijk werd! Kon meteen die ochtend eten als een paard en blijven eten en drinken door elkaar. Ik kon jaren niets eten zeker niet in de ochtend, alles kwam eruit en drinken stapelde zich op het eten op in mijn slokdarm. Nu eet ik wat ik wil, wanneer ik wil en hoe pittig ik wil! Winnock is voor mij de juiste oplossing geweest, ziekenhuizen hebben me jaren niets kunnen bieden, want er was geen medische verklaring voor... Ook het bewegen in de sport ruimte heeft me lichamelijk sterker gemaakt en heeft me op de dagen er goed doorheen kunnen helpen. Ik had dan de tijd om alles goed te verwerken d.m.v. in beweging te zijn.Petje af, want het was volledig tegen mijn verwachtingen in!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Winnock Zorg Eindhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.