Waardering van Winnock Zorg Zeist - Zeist op 29 september 2017

Mijn zorgvraag was complex. Ik had last van extreme vermoeidheid waardoor ik meestal mijn bed en soms bank niet kon verlaten. Het was een intensief proces waarbij gekeken wordt naar welke persoonlijkheids-trekken maar ook wel gedragingen je weerhouden vooruit te gaan. Je moet dus aan jezelf willen werken. Persoonlijk was dat voor mij geen probleem gezien ik er alles voor overhad vooruit te gaan. Wel was het werken aan mezelf een erg lastige taak waar je een jaar lang mee aan de slag moest. Tussentijds met moeilijkheden kon je contact zoeken. Het beweging's aspect was op de persoon toegepast en leerzaam. De gesprekken met de psycholoog gaven mij de meeste inzichten maar alle teamleden vullen elkaar aan. Tenslotte heb je de Re-integratiedeskundige. Voor mij was dat meer een persoon die keek naar mijn dagelijkse activiteiten maar niet iemand die hielp met een plan voor de reintegratie in de maatschappij. Daarvoor moet je bij winnock binnen komen via je werk. Ik denk dat je in 2 of 3 weken (afhankelijk van waar je wordt in geplaatst) alles kan leren om te gaan toepassen in het komende jaar. Helaas is niet iedereen een snelle leerling en ligt de kans op verval in oude gewoontes hierdoor wel op de loer. Bovendien moet je vaak door een psycholgisch traject dat zelfstandig lastig is om vol te houden. Ik ben door pieken en dalen gegaan. Maar voor mij heeft dit meer energie opgeleverd en heb ik het ook meer kunnen accepteren dat ik minder energie heb. Twee dingen die mij op andere manieren niet zijn gelukt.Ook heb ik de meeste doelen die ik heb gesteld gehaald. En de doelen die ik niet haalde daarvan zie ik nu in dat die ook onrealistisch waren.  Vandaar mijn dikke beoordeling!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Winnock Zorg Zeist? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.