Zonnehuisgroep Vlaardingen, Revalidatiecentrum De Dillenburg

Geriatrische revalidatiezorg

uit 49 waarderingen

Waardering van Zonnehuisgroep Vlaardingen, Revalidatiecentrum De Dillenburg - Vlaardingen op 6 juni 2021

Coronavirus (COVID-19)

Dit gaat over revalidatie 2. Over de zorg niks te klagen, hele betrokken lieve zusters en broeder. Zorg zou ik heel graag een 10 willen geven. Maar het eten laat absoluut ter wensen over. Het eten is flauw, soms zelfs nog een beetje rauw en vaak klopt het niet. Het eten wat je krijgt klopt niet met wat je besteld hebt of er is geen eten bezorgd voor je waardoor er gezocht moet worden naar een alternatieve maaltijd. Ook regelmatig geen jus bij de aardappelen. Ik heb ook een paar dagen op revalidatie 1 moeten verblijven en daar kreeg ik 4 dagen achter elkaar precies hetzelfde eten. Ik heb met de zusters te doen die iedere avond de boosheid van de patiënten over hun heen krijgen voor iets waar zij geen zeggenschap in hebben maar er wel van verwacht wordt dat het opgelost wordt ( wonder boven wonder lukt dit ook vaak). Je merkt dat het personeel er moedeloos van word en geïrriteerd raken als het wederom niet goed gaat, ook al proberen ze nog zo hard het te verbergen achter een glimlach.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Vlaardingen, Revalidatiecentrum De Dillenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.