Waardering van Zonnehuisgroep Vlaardingen, Revalidatiecentrum De Dillenburg - Vlaardingen op 21 december 2017

5.0
  • Gebroken heup

In 8 weken revalidatie totaal geen communicatie initiatief van het Zonnehuis over de cliënt.1 keer op verzoek van ons als familie gesproken met de dienstdoende arts. Bijna alles moesten we zelf vragen en bovendien werden meerdere afspraken niet nagekomen. Verzorging kleding slecht. b.v. 3 dagen dezelfde vuile kleding aan.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Zonnehuisgroep Vlaardingen, Revalidatiecentrum De Dillenburg - Vlaardingen

We betreuren het zeer dat u deze negatieve ervaring heeft gehad met onze zorginstelling. Omdat goede zorg bij ons voorop staat, gaan we graag met u in gesprek zodat we van uw ervaring kunnen leren. U kunt hiervoor contact opnemen met onze manager revalidatie en behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuisgroep Vlaardingen, Revalidatiecentrum De Dillenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.