Waardering van Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie - Almere op 8 mei 2018

9.8
  • Heupvervanging

Het is voor mij een hele belevenis om een nieuwe heup te krijgen. Na de operatie en door de begeleiding van de diverse verpleegsters ben ik na zo een grote ingreep niet meer bang om ook de andere heup hier te laten opereren. Wat ook moet gebeuren. Om hier een afspraak te krijgen was voor mij een wonder. In Hoorn had ik al 3 x te horen gekregen ga maar  krachttraining doen en na 3 maanden hetzelfde liedje. Alkmaar had 6 tot 8 maanden een wachtlijst geen optie voor mij. Ik kon niet meer lopen. Binnen drie weken was hier de zaak rond door bemiddeling van  verzekering Ditzo. Top.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.