Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie

Geriatrische revalidatiezorg

Hospitaalweg 1 1315 RA Almere
036 5485601, 036 5485602
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie - Almere op 10 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het verblijf hier is prima. Mijn kamer is groot genoeg en alle faciliteiten zijn aanwezig. Als ik vragen heb weet ik niet bij wie ik moet wezen, maar de eerste de beste die op mijn kamer komt, daar vraag ik het aan. Deze manier vind ik niet prettig. Ik ben hier om aan te sterken en zo gauw als alles weer goed is mag ik naar huis. Thuis zou mij dat niet gelukt zijn. Ik word hier extra in de gaten gehouden. Ik krijg fysiotherapie, mocht dat qua gezondheid niet lukken, wordt daar niet moeilijk over gedaan en dan wordt er gewoon een nieuwe afspraak gemaakt. De kwaliteit van de verpleging is goed. Ik moet wel lang wachten als ik gebeld heb, maar dat komt ook doordat ze het zo druk hebben en er te weinig verpleging loopt. De omgang met de verpleegsters is heel goed. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik vind het eten hier ook goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.