Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie

Geriatrische revalidatiezorg

Hospitaalweg 1 1315 RA Almere
036 5485601, 036 5485602
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie - Almere op 10 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb elke dag fysiotherapie en de afspraken hieromtrent lopen goed. Ik word gehaald en gebracht. De kwaliteit van de verpleging is goed, als ik veel pijn heb dan komen ze de volgende dag weer. Ik ben heel afhankelijk dat vind ik niet zo fijn, maar de zorg die ik krijg is wel belangrijk voor mij. Er zou wel wat meer aandacht kunnen worden besteed aan het aankleden, zodat de kledingstukken goed zitten. Er is een luisterend oor wat betreft mijn vragen. De accommodatie is goed. Ruime kamer, toegankelijk voor de rolstoel. Minpuntje is het zware nachtkastje. Die is heel moeilijk verrijdbaar. Ik zou Flevoburen zeker aanbevelen, je kan met de rolstoel lekker naar buiten. Het eten vind ik niet smakelijk. Het is steeds hetzelfde, er is absoluut geen variatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.