Waardering van Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie - Almere op 27 maart 2019

2.5
  • Hart- en vaatziekten

Mijn vader had naar een hospice gemoeten en niet naar Flevoburen. Hij was stervende en de zorg sloot totaal niet aan bij zijn behoefte.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie - Almere

geplaatst op 4 april 2019

Geachte heer/mevrouw, het spijt ons erg dat de zorg in Flevoburen niet aansloot op de behoefte van uw vader. Wij zijn een revalidatiecentrum, en inderdaad niet ingericht op terminale zorg. Uiteraard doen wij altijd onze uiterste best de juiste zorg te verlenen. Wij nemen graag contact met U op om te onderzoeken hoe deze opname zo is aangemeld, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. vriendelijke groet, Ellen Vreeburg specialist ouderengeneeskunde en medisch manager Flevoburen

Ik heb geprobeerd om via de redactie in contact de komen met de familie, echter helaas wenst deze geen contact Ik kan zo geen verdere actie ondernemen omdat ik niet weet om welke persoon dit gaat. Ik hoop dat de familie alsnog contact opneemt zodat ik iets kan doen met deze feedback

Bent u of werkt u voor Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.