Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie

Geriatrische revalidatiezorg

Hospitaalweg 1 1315 RA Almere
036 5485601, 036 5485602
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie - Almere op 10 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Tot nu toe is de omgang met de medewerkers helemaal goed. Ik maak het ook niemand moeilijk en help zover ik dat zelf kan. Ik probeer de zusters zo min mogelijk te belasten omdat ze het zo druk hebben en met te weinig personeel zijn. Wat ik zie is dat de zusters gewoon overbelast worden. Dus als ik ergens even of langer op moet wachten, dan begrijp ik dat wel. De therapeuten zijn altijd op tijd voor de afspraken. Ik heb een rooster ontvangen met alle tijden voor therapie en dat klopt altijd. Ook als er veranderingen zijn, dan wordt dit opgeschreven. De zusters doen alles voor me wat ik nodig heb. Ik zie geen fouten bij de zusters, alles gaat perfect en men is zeer voorkomend. De accommodatie is geweldig. Het enige is dat ik het lastig vind dat ik het toilet niet op slot mag doen (daar heb ik geen moeite mee). Maar als iemand dan de deur open doet ik daar zichtbaar zit. Dit zou eenvoudig op te lossen zijn met bijvoorbeeld een gordijntje die men dan kan dichtschuiven. Ik ben blij dat ik hier ben gekomen, ik heb niets te klagen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Flevoburen, centrum voor revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.