Waardering van PZC Revalidatiezorg Dordrecht - Dordrecht op 1 december 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

Ik heb het wel goed gehad, maar het was precies in de periode waarin je maar een bezoeker mocht hebben. Er was verder ook niks te doen, maar dat kwam doordat we niet bij elkaar mochten zitten. Ik heb hier drie weken gezeten. Ik voelde mij wel heel erg eenzaam, maar verder heb ik het goed gehad. Het eten en de verzorging vond ik heel goed. Af en toe liep er weleens iemand mijn kamer binnen voor het opmeten van mijn bloeddruk. Er kwamen toch wel enkele medewerkers langs. Het was daardoor niet echt heel stil. Ik belde de verzorgenden niet zo vaak en ze zeiden dat ik wel vaker mocht bellen. Als ik een keer belde, dan kwamen ze ook. Ze informeerden mij goed over mijn bloeddruk. Ik kreeg logopedie en dat ging goed. Ik had een heel mooi uitzicht. Ik keek precies uit op de parkeerplaats. Dat was wel interessant. Ik geloof dat het wel mooi is om hier te zitten. De eetkamer was ook wel mooi. De meeste kamers waren op dezelfde manier ingericht, zodat je kon oefenen met het pakken van spullen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PZC Revalidatiezorg Dordrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.