Waardering van Zorggroep Crabbehoff, Revalidatiezorg - Dordrecht op 3 december 2019

9.5
  • Ziekte van Alzheimer

Om te beginnen, mijn moeder is op 25/11 overleden in Dubbelmonde. Ik heb wat betreft de zorg in Dubbelmonde voor mijn moeder, heel goede ervaringen. Zorgzaam en kundig personeel. Een luisterend oor voor de familie en meegaand, wat betreft verzoeken en ideeën van ons. Dit geldt voor bijna alle zorgenden voor mijn moeder. Een enkeling was wat slordig met de hygiëne, maar dit was waarschijnlijk een nog wat onervaren persoon. Ook tijdens de laatste week, het sterven van mijn moeder, was iedereen in Dubbelmonde een grote steun voor haar en ons, de kinderen. Heel liefdevol. Wat ons betreft een grote dikke pluim!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Crabbehoff, Revalidatiezorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.