Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 7 juli 2016 interview

Afspraken die worden gemaakt worden ook altijd goed nagekomen. Dat gaat prima. Het hele gebouw, dus ook mijn kamer, is erg oud en rommelig. Er staat altijd van alles op de gang. Mijn kamer zou wel wat beter schoon gemaakt mogen worden. Ze krijgen veel te weinig tijd om dit goed te doen. Dus het ligt niet aan het personeel. Die werken keihard en behandelen me altijd heel erg netjes en zijn heel behulpzaam. Ik voel mij wel prettig hier en wordt goed verzorgt. Ook mijn behandeling door de fysiotherapeut gaat prima. Ik ben daar heel tevreden over. Ik krijg ook veel informatie over mijn behandeling. Dat gebeurt mondeling maar ik krijg ook wel foldertjes waar van alles in staat. Ik ben dus over het algemeen heel erg tevreden over mijn verblijf hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.