Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 7 juli 2016 interview

6.5

De indeling van mijn kamer vind ik niet geweldig. Ik kan bijna niet met mijn rollator bij de kast komen. Geen ruimte genoeg. Ik moet geholpen worden bij het lopen en dat moet ik steeds vragen. Ze zouden wel wat behulpzamer mogen zijn. Maar ik begrijp ook wel dat ze niet zoveel tijd hebben. Maar ze zouden ook wel wat efficiënter kunnen werken. Sommige mensen zijn ’s morgens bij het opstaan heel veel zorg nodig en anderen vrij weinig. Maar soms moet ik heel lang op bed blijven liggen omdat ze twee andere patiënten, die veel tijd vergen, eerst uit bed worden geholpen. De fysiotherapie werkt heel goed bij mij. Ik merk dat het langzamerhand beter met mij gaat. Ik kan met het personeel en de fysio wel heel goede afspraken maken. Die worden ook altijd goed nagekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.