Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 7 juli 2016 interview

8.3

De kamer is meestal keurig opgeruimd. Er zijn hier regels die wel gehandhaafd worden. De medewerkers zijn aardig en lief. Ze dragen mooie schone kleding. De medewerkers luisteren wel, ze vallen er goed in, als ze je kennen weten ze wel wat je bedoelt. Ze zien ook of je in moeilijkheden zit. Ze vragen wel hoe het met je gaat. Ik krijg een krantje met informatie, ik heb geen tv hier. Ik vind dat ze vriendelijk en met respect met me omgaan. Ik zou het hier wel aanbevelen omdat het hier schoon is, ze luisteren goed naar je. Ik vind wel dat ze hier snel de lakens of de dekens vervangen, of het licht aanlaten. Er zou wel wat meer afwisseling mogen komen in het eten qua groente.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.