Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 7 juli 2016 interview

6.5

De medewerkers zijn hartstikke goed. Ze zijn altijd vriendelijk en ze willen me overal mee helpen. Alleen jammer dat ze het zo vreselijk druk hebben. Er is gewoon te weinig personeel. Dat is best wel jammer want ze lopen de hele dag hard en hebben te weinig tijd om eens een wat uitgebreider praatje te maken. Mijn behandeling bij de fysiotherapie vind ik niet zo geweldig. Ik vind het een beetje onpersoonlijk. Bijna geen contact met de patiënt. Ik wordt ook niet geïnformeerd over wat mij te wachten staat. Dat kan veel beter. De accommodatie is erg verouderd en dat zie je overal terug. Ik ben wel eens op bezoek geweest bij een familielid, in een ander tehuis en dat was bijna nieuw. En dat mag ik eigenlijk niet vergelijken, maar dan zijn er toch wel heel grote verschillen. Maar ik ben hier maar voor tijdelijk en als mijn behandeling goed verloopt hoop ik over enige weken hier weer weg te zijn. Maar ondanks mijn kritiek wil ik het personeel een groot compliment maken. Ze doen het werkelijk fantastisch en met heel veel liefde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.