Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 7 juli 2016 interview

7.3

Ik ben hier nog niet zo lang en moet erg wennen aan mijn verblijf hier. Ik hoop dat ik ook niet zo lang hoef te blijven. Niet dat ze niet goed voor mij zorgen hoor. Dat gaat prima. De verpleging is erg zorgzaam en lief voor mij. Ik moet wel eens lang wachten omdat er veel te weinig personeel is. Dat is wel eens erg vervelend. Ik ben tevreden over mijn kamer. Ik moet hem wel delen, maar dat vind ik geen probleem. Ik krijg behandeling van een fysiotherapeut en daar ben ik heel tevreden over. Ik merk dat het helpt en daar ben ik hier voor opgenomen. Ik krijg niet zoveel informatie en moet soms wel eens vragen wat er verder wordt gedaan en wat ik kan verwachten. Het eten is prima. We kunnen altijd kiezen uit verschillende dingen. Ook het maken van afspraken gaat goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.