Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 7 juli 2016 interview

6.2

Ik ben hier nog niet zo lang. Ik heb mijn therapeut, een vriendelijke man, nog maar een keer gesproken. We hebben wel dingen besproken, maar ik heb nog geen exacte informatie over wat nu precies de bedoeling is. Dat moet nog worden besproken. Ik krijg al wel bewegingstherapie. Maar ik heb er wel een goed gevoel bij. Afspraken maken gaat gemakkelijk en wat we afspreken wordt ook nagekomen. De kamer zelf is wel redelijk, maar ik kan uit mijn rolstoel bijna niet naar buiten kijken. De ramen zitten zo hoog dat dit vrijwel onmogelijk is. En de verwarming op de kamer kan niet goed geregeld worden. Vooral ’s nachts is het er meestal heel erg warm. De medewerkers op de afdeling doen hun uiterste best voor mij. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Maar er is continu te weinig personeel. En dan moet je wel eens lang wachten. En op de huiskamer is de bel steeds kapot, dus dan helpt bellen ook niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.