Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 7 juli 2016 interview

7.0

Ik ben tevreden over mijn onderkomen hier. Het is niet echt modern en we slapen met z’n drieën op een kamer, maar dat is ook wel weer gezellig. Bovendien ben ik niet zoveel op de kamer. Ik ben vaak in de huiskamer. Daar zitten de meeste mensen. De medewerkers staan altijd voor mij klaar. Ik wordt altijd goed geholpen. Ik krijg ook elke dag fysiotherapie en dat gaat heel goed. Ik merk dat het langzaamaan steeds beter met mij gaat en daar ben ik uiteraard erg blij mee. En als we afspraken maken gaat dat altijd prima. Wat ik met ze afspreek wordt ook goed nagekomen. Ook over mijn behandeling wordt meestal duidelijk uitleg gegeven wat er gaat gebeuren. En als mij iets niet duidelijk is, dan vraag ik wel. Ik ben mondig genoeg om voor mij zelf op te komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.