Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie

Geriatrische revalidatiezorg

Reggersweg 1 7943 KC Meppel
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 21 maart 2019 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik krijg best veel aandacht. Je moet er wel rekening mee houden dat er meer mensen zijn die hulp nodig hebben. Ook de artsen doen hun werk hier uitstekend. Ik ben bijzonder blij met mijn verpleging hier. Een afspraak wordt wel eens vergeten. Ik kan mijn verhaal gelukkig wel goed kwijt. Bij de verpleging, maar ook wel bij de therapeut of de arts. Ik blijf met iedereen in gesprek en dat lucht vaak op. Ik kijk uit naar de toekomst. Ik geniet van mijn kinderen en kleinkinderen en zie de toekomst met vertrouwen tegemoet. Ik moet mijn kamer delen, maar dat vind geen probleem. Ik vind het zelfs wel gezellig. En ik eet elke dag met smaak. Ik kan altijd kiezen uit meerdere soorten. Ik woon hier, tot ik naar huis ga, met veel plezier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.