Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 7 juli 2016 interview

6.7

Ik moet mijn kamer delen met nog iemand en dat vind ik niet leuk. Ik had liever een eigen kamer. Je hebt helemaal geen privacy en het is allemaal erg krap bemeten. De zusters die mij helpen vind ik heel erg lief. Ze helpen me overal mee. Ze hebben het wel altijd vreselijk druk. Daardoor is er eigenlijk nooit tijd voor een praatje. Dat mis ik wel erg. Zo nu en dan moet je toch eens even je hart luchten als je een slechte dag hebt. Over mijn behandeling ben ik zeer tevreden. Ze vertellen me precies wat ze gaan doen en ze zijn erg deskundig. Ik kan ze alles vragen. Ze draaien er ook nooit om heen en zeggen ook eerlijk wat ik kan verwachten. Ze doen geen loze beloftes. Dat waardeer ik wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.