Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 7 juli 2016 interview

Ik wordt behandeld door een fysiotherapeut. Ik ben daar heel tevreden over. Ik wordt niet weer beter, maar door deze hulp kan ik het wel beter onder controle houden. Het personeel is nogal verschillend. Sommige zijn supergoed maar er lopen er ook een aantal bij die niet zo geschikt zijn voor hun werk. Sommigen doen hun werk met veel liefde en passie, anderen alleen voor het geld. Maar ik kan met iedereen wel goed overweg. Over het algemeen is de voorlichting en de informatie prima. En als me iets niet duidelijk is vraag ik het wel. De accommodatie is erg gedateerd en erg moeilijk schoon te houden voor de dames. Ze krijgen ook geen tijd om hun werk goed te doen. En als ik eens een probleempje heb, kan ik dat altijd bespreken met iemand van het personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.