Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 7 juli 2016 interview

7.5

Je krijgt de aandacht die je zelf wilt. Als je wat kwijt wilt, dan kan dat. Het is hier schoon en veilig. Ik vind de kamer schoon, ik deel mijn kamer. De badkamer is groot genoeg. Het is wel ouderwets en glibberig. Dan leggen de medewerkers een mat neer. De meeste medewerkers zijn lieverds, respectvol. Ik heb een vertrouwenspersoon op de afdeling, als er wat is dan kun je dat in vertrouwen vertellen. Voor de informatie kijk ik zelf op de gang, wat er wordt gedaan aan activiteiten. Er worden activiteiten gedaan zoals tekenen of breien. De behandeling gaat geweldig. Ik wil ook wel informatie krijgen over een regiotaxi of een buurtbus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.