Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie - Meppel op 7 juli 2016 interview

7.0

We zitten met zijn tweeën op een kamer, het is groot genoeg. Er wordt wel vaak schoongemaakt, maar het kan iets beter. Ik vind de omgang met de medewerkers goed, ze komen op tijd, ze zijn wel aardig. Ik doe het meeste zelf, wassen en aankleden, soms helpen ze me. Ze luisteren wel, ik krijg wel positieve reacties. Ze komen je halen voor de therapie. Ik wilde bijvoorbeeld wel korte steunkousen ik had nu lange. Daar vroeg ik om maar ik kreeg ze niet. Mijn therapeute kreeg het wel voor elkaar. Het is makkelijk een afspraak te maken. Ik zou het hier wel aanbevelen omdat het huiselijk is en aangekleed. Ik heb een gezellige kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.