Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp Geriatrische Revalidatie - Steenwijk op 15 maart 2019 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Het eerste woord wat bij mij op komt is : lief. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben me heel erg goed overal mee geholpen. Ook mijn behandeling loopt erg goed. Ik krijg veel fysiotherapie ben ook veel medicatie. Ik ben een stuk beter geworden sinds ik hier ben binnen gekomen. Als ik ergens over wil praten doe ik dat met mijn familie. Die komen gelukkig elke dag langs en steunen mij overal in. Ik ben daar heel blij. Ook als er afspraken worden gemaakt gaat dat altijd prima. Alles wordt genoteerd zodat ook andere mensen van de verpleging weten wat is afgesproken. Ik heb een tweepersoons kamer voor mij alleen. Dus ruimte genoeg. Alles wat ik nodig heb is ruimschoots aanwezig. Er worden ook wel allerlei activiteiten georganiseerd, maar daar heb ik niet zoveel behoefte aan. Ik ben over het geheel genomen heel tevreden over de manier ik hier wordt behandeld. Ook het eten is goed. Ik heb niets te klagen hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.