Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp Geriatrische Revalidatie - Steenwijk op 15 maart 2019 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben heel erg positief over mijn behandeling. Ik krijg alle dagen fysiotherapie en medicatie. De medicatie ben ik niet zo tevreden over. Dat is niet strak geregeld. Ik weet soms niet wat ik allemaal slik en ook de tijdstippen waarop ik iets in moet nemen wordt, vind ik, niet altijd duidelijk. Het personeel is altijd vriendelijk, behulpzaam en staan altijd voor mij klaar. Het gebeurt wel regelmatig dat ze worden weggeroepen terwijl ze met mij bezig zijn. Dat vind ik niet altijd even leuk. Dat kan beter. Mijn voorlichting bij de intake kan duidelijker. Er wordt bijvoorbeeld niet gezegd, dat wanneer ik problemen heb, bij wie ik dan terecht kan. Dat vind ik toch wel belangrijk. Het eten vind ik gewoon goed. Het is geen sterrenrestaurant, maar dat verwacht ik ook niet. Mijn kamer is goed. We slapen met z'n tweeën op een kamer, maar ik vind dat geen probleem. Het moeilijkste vind ik nog te aanvaarden dat ik niet meer alles zelfstandig kan doen en afhankelijk ben van andere mensen. Hoe goed ze het ook bedoelen en hoe ik ze ook nodig heb, het blijft behelpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.