Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp Geriatrische Revalidatie - Steenwijk op 15 maart 2019 interview

Ik ben heel goed tevreden over mijn kamer. Het is op dit moment een beetje vol. Zodoende kan ik wat moeilijk manoeuvreren met mijn rolstoel. Het is verder een mooie ruime kamer die ik alleen bewoon. Geen problemen mee. De mensen die mij verzorgen vind ik heel plezierig in de omgang. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. En als ik ergens mee zit kan ik bij ze terecht. Ik krijg veel fysiotherapie en medicijnen. Ik vind mijn behandeling super goed en ik heb het gevoel dat ik er erg veel baat heb bij mijn behandeling. Daarom hoop ik ook op korte termijn weer naar huis te mogen. Ook gemaakte afspraken lopen altijd prima. Daar ben ik erg tevreden over. Met mijn arts heb ik wel een goede band. Als ik ergens mee zit zou ik dat met hem wel durven en kunnen bespreken. Dar is wel iemand die ik zou vertrouwen. Ik heb bovendien wel meer mensen om mij heen waar ik een goed gevoel bij heb en die mij zoveel mogelijk helpen bij mijn problemen. Dat is eg fijn. Wat ik wel vind is dat het personeel wat meer respect verdient voor het vele, goede, werk wat zij voor ons doen. Veel kritiek op het personeel vind ik niet terecht. Dat mag best eens gezegd worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.