Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp Geriatrische Revalidatie - Steenwijk op 15 maart 2019 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Mijn kamer doet mij denken aan een gevangenis. Ik zit met een andere persoon op dezelfde kamer, met alleen een gordijntje er tussen. Ik heb totaal geen privacy. En die andere persoon natuurlijk ook niet. De verpleging vind ik fantastisch. Ze doen alles voor mij en ze zijn aardig en vriendelijk voor mij. Ik krijg drie keer in de week therapie en dat helpt me wel, maar ik wil graag sneller. Maar het gaat mij niet snel genoeg. Ik wil graag zo snel mogelijk naar huis. De dagen duren me lang. Ik lees wel veel en kijk veel TV. Het eten is wel goed, maar ik vind het meestal niet warm genoeg. Ik snap dat dit niet anders kan maar hier zou wel wat aandacht voor mogen zijn. Ik hoop weer zo snel mogelijk thuis bij mijn vrouw te zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.