Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp Geriatrische Revalidatie - Steenwijk op 15 maart 2019 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn kamer is meer dan groot genoeg. Hele grote badkamer. Alles is aanwezig. Mijn verpleging werkt hard en ze hebben hart voor hun vak. Dat voel je gewoon. En ze hebben mij heel goed geholpen om mij beter met mijn handicap om te laten gaan. Mijn functioneren is ook door middel van medicatie een stuk verbeterd. Ook als ik eens een luisterend oor nodig heb zijn er speciale mensen waar ik met mijn verhaal terecht. Deze combinatie van hulp heeft mij goed geholpen. En daarbij ook nog fysiotherapie. Ook gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Alle afspraken worden genoteerd in mijn zorgmap zodat iedereen daar in kan lezen wat is afgesproken. Het eten is goed hier. Alleen speciale diëten ging het wel eens mis, maar ook dat is goed opgelost. Al met al ben ik best tevreden over mijn behandeling hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp Geriatrische Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.