Waardering van Sport- en Beweegkliniek - Haarlem op 1 mei 2019

9.7
  • Hamstringletsel

Voor een hamstringblessure werd ik verwezen naar de Sport- en Beweegkliniek en kwam ik bij dr. Dijkstra. Na beschrijving van mijn klachten is er door hem een echo gemaakt waarbij bleek dat de spieraanhechting verkalkt was en er bij die kalkplekken ontstekingen waren ontstaan. Dit veroorzaakte veel pijn en bewegingsbeperking. Er is door Dr Dijkstra een barbotage behandeling uitgevoerd, waarbij de kalkplekken worden aangeprikt (stuk geprikt) waardoor het lichaam de kalk kan afvoeren. De behandeling is door de verdoving niet pijnlijk. Begin maart 2019 was de behandeling en na 6 weken was de pijn behoorlijk verminderd en kon ik veel activiteiten weer oppakken. Ik heb adviezen gekregen voor een trainingsschema gemaakt en ga ervan uit dat ik binnen korte tijd mijn sportactiviteiten (o.a. tennis) weer kan hervatten. Ik ben super tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sport- en Beweegkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.