Waardering van Sport- en Beweegkliniek - Haarlem op 1 oktober 2018

• N.v.t.

1.0
  • Hamstringletsel

Vanwege langdurige hamstringklachten ben ik bij de kliniek langsgeweest. Ik vertelde de arts meteen dat ik vanwege de klachten niet kon hardlopen. Na enkele korte testjes concludeerde de arts echter doodleuk dat er niks met mijn hamstring aan de hand was. Ik kon gewoon weer gaan hardlopen en moest maar ergens loopscholing gaan doen. Geen naderonderzoek, geen behandelplan, helemaal niks. Dit consult sloeg nergens op.Enkele weken later ben ik bij een sportarts (van een andere kliniek) langs geweest en werd ik wel serieus geholpen (wel nader onderzoek, wel een behandelplan en wel uitzicht op herstel).

Reactie van/namens Sportmedisch centrum Sport- en Beweegkliniek - Haarlem

Beste meneer/ mevrouw,
Wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring bij ons centrum heeft gehad. Uit uw verhaal begrijp ik dat u zich niet gehoord heeft gevoeld en dat de desbetreffende sportarts naar uw mening niet deskundig heeft gehandeld. Dit betreuren wij uiteraard ten zeerste. Wij gaan dan ook graag met u in gesprek om te horen hoe dit precies gegaan is en uiteraard om te horen bij welke arts u geweest bent.
Een 1 op alle fronten komt, zoals u zult begrijpen, zeer hard binnen. Daarbij herkennen we dit niet uit de feedback die we krijgen van de clienten. Ook is het niet zichtbaar in de tevredenheidsenquetes die wij door onze bezoekers laten invullen.
Uw feedback nemen wij echter zeer serieus en we willen graag uw uitgebreide verhaal horen. Wij gaan er vanuit dat u ons (en de behandelend sportarts) ook de mogelijkheid geeft om, door met u in gesprek te gaan, een eventuele herhaling van een soortgelijke ervaring te voorkomen en onze kwaliteit verder te verbeteren. Alvast dank voor uw reactie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sport- en Beweegkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.