Sportgeneeskunde Rotterdam

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Lymfeklierkanker

SInds begin 2018 onder behandeling/begeleiding bij een van de fysiotherapeuten, Tessa Verstelle. Ik werd door zowel mijn eerdere fysio als door de Ondersteuningsconsulent van het Erasmus MC (Hematologie) naar Tessa doorgestuurd, en daar ben ik erg blij om! Tijdens mijn (langdurig) herstel heeft ze mij op verschillende manieren goed geholpen met oefeningen onder begeleiding (individueel of in groepsverband), onderzoek bij de interne sportartsen, doorverwijzen naar externe specialisten, én een stukje mentale begeleiding! Er wordt goed naar je geluisterd, behandelingen worden op je persoonlijk situatie afgestemd. Ook wordt er goed meegedacht en advies gegeven over verzekeringen en contact met huisarts en specialisten. In tijden van Corona ook wekelijks consult via beeldbellen en oefeningen met thuisattributen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sportgeneeskunde Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.