Waardering van Amalia Kliniek - Centrum voor Mondzorg - Kerkrade op 25 februari 2021

9.7
  • Verstandskiezen trekken

Bij de Amalia kliniek geweest voor een verstandskies te laten trekken. Ik was wat nerveus omdat het de vorige keren bij een andere kliniek niet zo goed verlopen was. Ik werd ontzettend goed geholpen en gerust gesteld. Voor en tijdens de behandeling werd er duidelijk uitleg gegeven en tijdens de behandeling werd er meerdere keren gevraagd hoe het met me ging. Al met al een super ervaring gehad, had ik eerder geweten dat ik bij de amilia kliniek terecht kon had ik al mijn verstandskiezen daar laten trekken. Dankjewel voor de fijne ervaring.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Amalia Kliniek - Centrum voor Mondzorg - Kerkrade

Wat goed om te lezen dat het meegevallen is.
Bedankt voor de mooie reactie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amalia Kliniek - Centrum voor Mondzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.